Thursday 15 September 2011

Port Dickson

Assalammualaikum. hehe

haa, hari ni aku tido rumah nifi atau nama sebenar dia nifta banu binti rahim. dia mamak. islam okay. dan dia sangat baik lah okay. aku balik rumaa aku besok. disebabkan cuti 1 malaysia.. so, kitorang satu matrik boleh balik khamis petang. malam ni aku tido rumah dia. besok baru lah mak aku datang ambil aku. besok pagi dah plan nak keluar jalan jalan kat PD ni.. haha.. laju gila tau nifi ni bawak kereta.hah lagi satu aku nak bagitahu yang famili dia pandai lah layan tetamu. thanks aunty. hehe


okay. tiba tiba teringat dengan Mr BB. hari rabu tu aku terserempak dengan dia. dia panggil. pe lagi, aku pun pergilah. bukan menggatalokay. tapi dia tu kawan sehidup semati tuuuu. dup dap dup dap lah pulak masa borak dengan dia. ehh kejap! aku suka dia ke? ishh jkerja gila lah tu. tak da maknanya. haa aku tak paham laa kenapa setiap kali aku borak dengan Mr BB, ada je orang yang jeles. ???? apa masalah korang nihhh! lantak kau lah. hey2! slumber je Mr BB minum air aku. =O 
&& kurang asam punya budak. dia gosipkan aku dengan kawan dia lak. haa,, budak tu suka aku.haha.
haa okay lah. tu je yang aku nak kasi tau...
huargggghhhh!! mengantuk lahh pulak.!
nyte nyte. tidur dulu...
Zzz Zzz

 
sweet siblings

No comments:

Post a Comment