Monday 18 February 2013

terima kasih =))))


Rapuhnya hati ni,
tak sekuat Arwah Siti Hajar.
hanya satu pintaku,
moga aku diberi kekuatan untuk berdepan dengan dugaan ini..
to ALLAH we belong, and to HIM we return.

senyuman tanda kekuatan diri,
kerana aku berpegang pada, SMILE is the best medicine.
berkesan. tapi tak lama.
bila bersendirian, tanpa kawan2,
aku kembali rapuh.
hanya kepada ALLAH ku bermunajat,
hanya kepadaNYA aku berserah segalanya.
kepada DIA aku mengadu, meluahkan isi yang sejak dari tadi ingin dimuntahkan,
ALLAH,,sayunya hati....

I strongly believe that, everything happen for a reasons
jadi, bersangka baiklah kepada ALLAH,
dia lebih mengetahui apa yang terbaik buat diri ini,
kera perancangan ALLAH itu adalah lebih indah untuk hidupku,

YA ALLAH, aku serahkan segala jiwa raga ku padaMU,
bantulah insan fakir dengan agamaMU ini,
hambaMU yang sering menderhakai MU ini,

Terima kasih YA ALLAH,kerana aku masih mampu untuk tersenyum lagi...


2 comments: