Wednesday 22 February 2012

patrick said: goodbye akag


HUH..tetibe je rasa sedih. sedih tak bermakna sayang kan? aku sedih lah sebab dah nak berpisah dah dengan Abdul Khaliq. akag. nama singkatan dia ni ada juga kan orang tu haa yang nak meniru. entah apa apa ntah. okay, khaliq merangkap ex aku, dah nak berangkat ke Korea jam 11.30 malam ni. tu yang membuatkan hati aku sedih tu. apa apa pun, Good luck sahabat. jangan nakal nakal dekat sana nanti. pandai pandai pilih makanan k. dah besar kan? dah pandai nak bezakan yang mana halal yang mana haram kan?? belajar elok elok. jangan gatal gatal. thanks sebab sudi call malam ni. really appreciate it. hope dengan entry aku ni , tak kan ada sesiapa yang akan jeles, cemburu or iri hati or dendam. saya dengan awak cuma kawan je kan? past is past. =))


-SELAMAT TINGGAL SAHABAT-

1 comment: