Wednesday 4 January 2012

like sisters.

always miss you guys!!!

yeahh kehulu kehilir, sentiasa ber enam.. sayang korang sangat sangat!

rindu gila nak dengar dia punya lawak yang spontan tu. =(



=(



Serious, aku tak tipuu… aku rinduu diorang..nak jumpa sangat dengan diorang.. kalau dulu, susah senang, kitorang selalu bersama.. korang, ingat lagi tak kita suka sangat cuci tandas hujung tu? Dulu kita suka pergi makan sama sama, stayback dekat surau sama sama., macam lah surau tu kita yang punya kan? Dulu..rehat, kita suka lari keluar kelas sama sama semata mata tak nak berubut dengan orang lain masa beli makanan. Dulu, bila salah sorang dari kita kena marah, mesti korang akan back up kan? Korang ingat lagi ta,, masa kita semua berpecah? Masa aku gaduh dengan korang?Sebab kamal? Masa tu aku nangis depan khairi. Siti pun masa tu taktahu nak pilih siapa.Sebab, puncanya kamal.Masa tu, rasa perit sangat bila tak bertegur. Macam bodoh je kan bila ingat balik.  Ingat lagi tak, masa kita buat private party?? Ingat lagi tak???..tak ingat tak apalah… yang penting akan aku ingat sampai bila bila pon!!! Always love you guys!..serious,, aku perlukan korang sekarang.=(( korang je yang paham aku.
aku rindu nak gila gila dengan korang.. ='(


I just wanted you all to know that.. YOU’RE THE BEST FRIEND EVER!!! A special friend is rare indeed, it seems to be a special breed.yes, perfect friends are very few, so lucky I am to have you.

No comments:

Post a Comment