Wednesday 17 August 2011

i need to stop but i dont know how.

 
 
Hari ni dapat gambar kelas. Perghhh cantik lah. Hot gila aku. Aku lah yang paling hot dalam gambar tu. Sebab aku pakai baju warna orange. Hakhakhak. Tapi aku berpuas hati dengan gambar tu. =) .masa nak pergi kelas tutur, terserempak dengan khairi. Dia tunjuk gambar kelas dia. Ecececehhhh perasan hensem betul budak ni. Dah lah puji diri sendiri kata diri dia smart. Haktuih! Tapi kenyataan lah.

Nak tahu, dekat kelas, aku dengan Mr A tak pernah nak bercakap. Dekat kelas masing masing macam buat tak kenal. Tapi dalam mesej, macam dah lama kenal. Hum hum. Aku harap dia tak suka aku lahh kan. Sebab aku dah penat nak terangkan kat insan bernama lelaki ni yang aku memang tak berminat nak berpasang pasangan. Pintu hati aku belum terbukak lagi. Termasuk Ihsan. Aku terpaksa buang perasaan yang ada ni. Aku tak nak suka sesiapa. Sorry.


 
mintak maaf ye, gamba kelas tak scan lagi.jadi tak dapat nak tayang tayang muka budak kelas dekat sini.  nanti dah scan, aku masuk kan.

No comments:

Post a Comment