Saturday 23 July 2011

dugaannn. setiap kejayaan pasti akan adanya kesusahan..

 /

/


malamni, ama pergi library. so tinggal aku dengan syai je yang tinggal dekat dalam bilik tu. kitorang ni pelik sikit lahh. sebab suka belajar tutup lampu then pasang lampu belajar je. memang sangat romantik tau suasana belajar kita orang ..tengah aku dok kusyuk mentelaahbuku, ada pulak orang yang gegar bilik aku suruh turun pukul 11 dekat bilik tv sebab ada perjumpaan mengejut bersama dengan felo.perghhh sakit hatii aku dibuatnya. menganggu konsentrasi akuu je. bukan senang nak tengok aku kushuk belajar macam ni. jarang sekali berlaku. haha. umm masa dekat bilik tv, ramai gilaa orang . so,     terpaksa lah masuk macam sardin dekat situ..padan muka akuu. siapa suruh datang lambat. rasakaan!!!! ehh aku nampak haryani dengan fazlin laa. terserlah ketidakaslian dia. ish astaghfirullah al azimmm.tak baik ngutuk orang . tapi serius lahh. betul cakap cik anip yang cik yani just cantik sebab putih je. okay tapi bagi aku tengku haryani memang cantiik.

.....

okay sambung cerita tadii.kau tau pe felo cakap????? hmm sumpah lawak gila. berdasarkan pengumuman dari JPP petang tadii telahmengatakan bermula dari pukul 7 pagi besok, air tak kan ada. sebaaab bekalan air di sekitar kuala pilah terputus. jadinya, KMNS pun akan turut terlibat sama dengan benda lawak ni okayy. adoiyyy dah lah blok cendikia tak ada air. ni ditambah pula dengan bekalan air terputus. kata cikgu laila yang merangkap felo aku ni,, kmns ni atas bukit. da lah atas bukit, blok aku ni pulak atas bukit kepada atas bukit.ehh ehh apa yang aku cakap kan niii... ? entah lahh. aku pun dah bingung sudaa..masa tengah darurat cam gini,, aku terdengar ramai yang men sumpah seranah segala. tapi aku terkecuali okay. bohonglah kalau aku kata aku diam je kan. mesti lah aku paling teruk pun mengeloh2. dari situ suda terserlah sifat ketidaksabaran aku. haiyaaa. sabaaa. sabaaa.

No comments:

Post a Comment